Külügyér - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/03/mit_erdemel_a_naci_testver/full_commentlist/1#c32106803
Válasz erre: Mit érdemel a náci testvér? (És nevezhető-e így egyáltalán?)
2017-01-07T22:56:54+01:00
2017-01-07T22:56:54+01:00
Untermensch4
http://blog.hu/user/504842
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/03/mit_erdemel_a_naci_testver?full_commentlist=1#c22155401" class="reply_nick_504842" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22155401 );">@Untermensch4</a>: De hogy ezzel mit is akartam mondani..? :(
https://kulugyer.blog.hu/2013/01/22/akasztas_rablasert_vagy_obszcen_weboldalert_is_jar_iranban/full_commentlist/1#c31122230
Válasz erre: Akasztás rablásért, vagy obszcén weboldalért is jár
2016-09-02T15:07:16+02:00
2016-09-02T15:07:16+02:00
inebhedj - szerintem
http://blog.hu/user/436916
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2013/01/22/akasztas_rablasert_vagy_obszcen_weboldalert_is_jar_iranban?full_commentlist=1#c18883717" class="reply_nick_35011" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18883717 );">@baliquez</a>: <br />
<br />
"Hozzátenném hogy a vallásoknak pusztulnia kell hogy az emberiség felébredhessen."<br />
<br />
Az elmúlt pár száz év azt mutatja, hogy a vallások elpusztítása együtt jár azzal, hogy vallástalanok nem csak a vallásosokat, de a vallástalanokat (tehát az emberiséget) is elpusztítják, méghozzá olyan hatékony, nagyüzemi módszerekkel, ami mellett vallásosok avitt pusztítása óvodai farsang.
https://kulugyer.blog.hu/2013/01/22/akasztas_rablasert_vagy_obszcen_weboldalert_is_jar_iranban/full_commentlist/1#c31122208
Válasz erre: Akasztás rablásért, vagy obszcén weboldalért is jár
2016-09-02T15:03:46+02:00
2016-09-02T15:03:46+02:00
inebhedj - szerintem
http://blog.hu/user/436916
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2013/01/22/akasztas_rablasert_vagy_obszcen_weboldalert_is_jar_iranban?full_commentlist=1#c18873614" class="reply_nick_776137" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18873614 );">@365079 (törölt)</a>: <br />
<br />
"A vallás a legnagyobb tömegpszichózis a világtörténelemben."<br />
<br />
Akkor még nem hallottál az ateizmusról. :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/02/20/kik_azok_a_tituskik/full_commentlist/1#c26883774
Válasz erre: Kik azok a tituskik?
2015-04-28T21:03:16+02:00
2015-04-28T21:03:16+02:00
Halhatatlan de nagyon
http://blog.hu/user/852768
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/02/20/kik_azok_a_tituskik?full_commentlist=1#c21728144" class="reply_nick_844772" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21728144 );">@Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt</a>: <br />
<br />
lájk
https://kulugyer.blog.hu/2014/02/06/quo_vadis_legalis_oldokles/full_commentlist/1#c23458017
Válasz erre: Quo vadis, legális öldöklés?
2014-06-22T18:46:00+02:00
2014-06-22T18:46:00+02:00
Beer Monster
http://blog.hu/user/616424
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/02/06/quo_vadis_legalis_oldokles?fullcommentlist=1#c21767276" class="reply_nick_111285" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21767276 );">@nitro1</a>: Egyébként tényleg így van. Úgy tudom, egyetlen olyan kultúra sem ismert, ahol ne lenne ilyen alapelv.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22626189
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T21:02:06+02:00
2014-04-21T21:02:06+02:00
Valóraváltógép
http://blog.hu/user/821701
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult?fullcommentlist=1#c22626180" class="reply_nick_144625" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22626180 );">@Szelid sunmalac</a>: Tényszerűen közöltem, hogy undorító, amit csinálsz. Nincs neked csajod (vagy fiúd), akinek a lába között turkálj? Másé kell?
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22626180
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T21:00:31+02:00
2014-04-21T21:00:31+02:00
Szelid sunmalac
http://blog.hu/user/144625
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult?fullcommentlist=1#c22625837" class="reply_nick_821701" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22625837 );">@Valóraváltógép</a>: Talan ha megprobalnad mondjuk tenyszeruen cafolni, amit irtam, nem kene a szemelyeskedes szintjere sullyedned. De latom, inkabb az egyszerubb utat valasztod.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22625852
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T20:11:03+02:00
2014-04-21T20:11:03+02:00
Valóraváltógép
http://blog.hu/user/821701
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult?fullcommentlist=1#c22625134" class="reply_nick_45214" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22625134 );">@NemNick</a>: Oroszország speciális jogállam. Ez azért van, mert a lakosság nem tud mit kezdeni a nyugati típusú jogállamisággal, ezért ott ez működik jól. <br />
<br />
Nálunk nyugati típusú jogállam van, viszont mi sem tudunk vele mit kezdeni.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22625837
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T20:08:14+02:00
2014-04-21T20:08:14+02:00
Valóraváltógép
http://blog.hu/user/821701
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult?fullcommentlist=1#c22625269" class="reply_nick_144625" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22625269 );">@Szelid sunmalac</a>: Neked az agyadra ment a fideszellenesség. Ez nem baj, csak nem kellene hagyni, hogy az eszelősség elmossa benned a tényeket.<br />
<br />
Vannak dolgok, amikhez egyszerűen semmi közöd. Más emberek családi élete pont ilyen.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22625269
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T20:03:41+02:00
2014-04-21T20:03:41+02:00
Szelid sunmalac
http://blog.hu/user/144625
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult?fullcommentlist=1#c22624517" class="reply_nick_661990" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22624517 );">@grani</a>: Most teljesen osszezavarodtam! Mintha remlene valami hasonlo tortenet a mi parlamentunkbol is. Melyik part neves kepviseloje is mondta, hogy ha tobbet szulnenek a nok, nem vernek oket, illetve melyik part kepviselojenek a felesege esett el a szerencsetlen kutyaban? Ja! A KDNP-e! Es kik is tapsikoltak hozza nagy egyetertesben? Ja a Fidesz! Akkor most vegkepp nem ertem! A KDNP, meg a Fidesz liberalisok o_O
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22625134
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T19:39:08+02:00
2014-04-21T19:39:08+02:00
NemNick
http://blog.hu/user/45214
Én csak olvasom a hozzászólásokat, és nem jutok szóhoz sem. Nem Zsirinovszkij a meglepetés - hanem a sok lényeglátó zseni itt...<br />
<br />
Amúgy egy jogállamban már a megerőszakolásra felszólító mondatért - és a két samesznak a nő felé löködéséért - már régen a bíróság előtt álldogálna. Szerintem.<br />
<br />
Kehes gebét kérdezném, hogy a riporteri kérdésben pontosan mi is volt a provokáció, és hogyan kellett volna felkészülni egy ilyen baromra?<br />
<br />
Tényleg érdekelne.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22625040
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T19:21:44+02:00
2014-04-21T19:21:44+02:00
Éhes_ló
http://blog.hu/user/620972
Egy sajtópatkány próbáljon meg felkészülni és gondolkodni mielőtt valakit provokál.<br />
Zsirinovszkij nem a mézes-mázos modoráról hírhedett ezért nem szokás őt provokálni.<br />
kopaszoknak és kigyúrtaknak sem, mert neki is van magánhadserege és pártízmillió szavazója is.<br />
A médiapatkányt a kutya nem választotta meg semmire soha. Egy senki. Ezért a minimum, hogy akit megszólít azt nem provokálja bunkó módon.<br />
Ha meg a provokált a provokációjára reagál, akkor nem kell ajvékolni, hanem vállalni kell a következményeket.<br />
Ezt nem tanítják a jesivában még most sem?
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22624633
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T18:33:44+02:00
2014-04-21T18:33:44+02:00
phaszfej
http://blog.hu/user/192255
Kiváló ember! Tökéletesen igaza van. Terhesen nem illik mutatkozni, nőként meg okoskodni és hapsit játszani.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22624517
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T18:05:51+02:00
2014-04-21T18:05:51+02:00
grani
http://blog.hu/user/661990
Az orosz LIBERÁLIS párt vezetője :) Végre, valaki ki meri mondani MO-n, hogy a liberálisok szélsőségesek :D
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22624355
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T17:37:36+02:00
2014-04-21T17:37:36+02:00
Valóraváltógép
http://blog.hu/user/821701
Lehet hogy volt köztük valami. :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22624224
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T17:05:36+02:00
2014-04-21T17:05:36+02:00
B. Z. Wendriner (törölt)
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult?fullcommentlist=1#c22623440" class="reply_nick_533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22623440 );">@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!</a>: <br />
<br />
Ez remek ötlet. A kigyúrtak majd jól elkapják a válaszolni nem akaró politikusokat, a földre teperik, és addig ütik, amíg nem válaszol az újságíró kérdésére. Itthon is bevezethetnénk. :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22624152
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T16:45:33+02:00
2014-04-21T16:45:33+02:00
Mesterlövész
http://blog.hu/user/244030
Hülyék ezek mind.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22624068
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T16:25:54+02:00
2014-04-21T16:25:54+02:00
Gandalf(helyett)
http://blog.hu/user/371767
Nem "ez" ajánlotta, hogy Ukrajnát osszuk fel "magunk között"? Jellemző.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22623467
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T13:50:36+02:00
2014-04-21T13:50:36+02:00
a vég kezdete
http://blog.hu/user/650377
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult?fullcommentlist=1#c22623440" class="reply_nick_533464" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22623440 );">@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!</a>: ez lenne jo bunko volt de lehet belöle még normális ember ha isten is ugy akarja
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22623440
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T13:44:41+02:00
2014-04-21T13:44:41+02:00
Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!
http://blog.hu/user/533464
Csak aztán ne csodálkozzon, ha legközelebb szépszál, kopasz, kigyúrt újságírókat küldenek a sajtótájékoztatójára. Amúgy orosz módra.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/20/kerdezni_mert_az_orosz_politikustol_korhazba_kerult/full_commentlist/1#c22580630
Válasz erre: Kérdezni mert az orosz politikustól, kórházba került
2014-04-21T08:21:51+02:00
2014-04-21T08:21:51+02:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
Zsirinovszkijnek mindig ez volt a stílusa.
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/03/mit_erdemel_a_naci_testver/full_commentlist/1#c22155401
Válasz erre: Mit érdemel a náci testvér? (És nevezhető-e így egyáltalán?)
2014-04-04T21:03:12+02:00
2014-04-04T21:03:12+02:00
Untermensch4
http://blog.hu/user/504842
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/04/03/mit_erdemel_a_naci_testver?fullcommentlist=1#c22076043" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 22076043 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: túlreagálják, a polgármester is tevékenysége és nem előélete alapján "mesterkedik"...
https://kulugyer.blog.hu/2014/04/03/mit_erdemel_a_naci_testver/full_commentlist/1#c22076043
Válasz erre: Mit érdemel a náci testvér? (És nevezhető-e így egyáltalán?)
2014-04-04T08:13:38+02:00
2014-04-04T08:13:38+02:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
Műbotrány, majd áltevékenység.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/25/nem_engednek_noket_a_hagai_csucs_kozelebe/full_commentlist/1#c21988726
Válasz erre: Nem engednek nőket a hágai csúcs közelébe
2014-03-28T12:04:03+01:00
2014-03-28T12:04:03+01:00
/o
http://blog.hu/user/849267
Már megint a legfontosabb problémáról sikerült posztot írni...
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/25/nem_engednek_noket_a_hagai_csucs_kozelebe/full_commentlist/1#c21976777
Válasz erre: Nem engednek nőket a hágai csúcs közelébe
2014-03-26T16:14:04+01:00
2014-03-26T16:14:04+01:00
szerintem is
http://blog.hu/user/757772
Fogadni mernék hogy fordított esetben viszont eszed ágában se lett volna a nemek arányát számonkérni.<br />
Egyébként nagyon helyesen.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/25/nem_engednek_noket_a_hagai_csucs_kozelebe/full_commentlist/1#c21976627
Válasz erre: Nem engednek nőket a hágai csúcs közelébe
2014-03-26T15:53:28+01:00
2014-03-26T15:53:28+01:00
szerintem is
http://blog.hu/user/757772
Ha meg nők, vagy nők is szervíroznának akkor meg az lenne a baj, mint a reklámok esetében is, hogy biztos mert tárgyként kezelik őket.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/25/nem_engednek_noket_a_hagai_csucs_kozelebe/full_commentlist/1#c21975572
Válasz erre: Nem engednek nőket a hágai csúcs közelébe
2014-03-26T13:34:57+01:00
2014-03-26T13:34:57+01:00
Jóléti Dán Kekszesdoboz
http://blog.hu/user/542928
Ki a faszt érdekel ez de tényleg, ha meg fölrakod a nőket a traktorra nyafognak hogy leesik a méhük. ELÉG VOLT KURVÁRA!
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/25/nem_engednek_noket_a_hagai_csucs_kozelebe/full_commentlist/1#c21974905
Válasz erre: Nem engednek nőket a hágai csúcs közelébe
2014-03-26T12:21:54+01:00
2014-03-26T12:21:54+01:00
Sadist
http://blog.hu/user/44884
Engem meg nem vesznek fel a Hootersbe, mert férfi vagyok.<br />
<br />
Legalább ma is megvolt a napi nőelnyomós, kvótás, genderista rinya.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/25/nem_engednek_noket_a_hagai_csucs_kozelebe/full_commentlist/1#c21974505
Válasz erre: Nem engednek nőket a hágai csúcs közelébe
2014-03-26T11:31:05+01:00
2014-03-26T11:31:05+01:00
Liquid_Night
http://blog.hu/user/274851
Gayfest, arabokkal...nem lennék női miniszterelnök
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/25/nem_engednek_noket_a_hagai_csucs_kozelebe/full_commentlist/1#c21974420
Válasz erre: Nem engednek nőket a hágai csúcs közelébe
2014-03-26T11:20:44+01:00
2014-03-26T11:20:44+01:00
burakefendi
http://blog.hu/user/704706
Micsoda elnyomás..
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21972502
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-25T23:59:49+01:00
2014-03-25T23:59:49+01:00
Untermensch4
http://blog.hu/user/504842
1) a felvétel elején a kamionok nem kamionok. nem nyelvtannáculásnak szánom, de a kamion olyasféle vontató és a hozzá kapcsolt félpótkocsi ami más<br />
2) ha már max veszi a fáradtságot hogy kulturáltan adja elő a véleményét, törekedhetnénk a színvonal megőrzésére<br />
3) a kárpátok géniuszának kivégzéséről való felvételről mondta azt valaki hogy abban a képminőségben akárki lehetett...<br />
persze ebben az esetben nyilván vitán felül áll hogy a felvétel teljesen hiteles... miért is?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21893332
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T13:57:40+01:00
2014-03-13T13:57:40+01:00
fvipera
http://blog.hu/user/267488
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21892046" class="reply_nick_62752" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21892046 );">@Kara kán</a>: részben igazad van. annyi korlátozással, hogy janukovics nemcsak gazdagnak látszott, hanem az is volt. WC kefe ide vagy oda.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21893320
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T13:56:10+01:00
2014-03-13T13:56:10+01:00
fvipera
http://blog.hu/user/267488
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21890304" class="reply_nick_409388" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21890304 );">@wrstjnethn</a>: pedig érthető. hiba volt az arany WC kefét otthagyni. azzal validálta az elvitt cuccok értékét.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21893195
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T13:39:39+01:00
2014-03-13T13:39:39+01:00
Pepibubó
http://blog.hu/user/214547
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21892140" class="reply_nick_211410" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21892140 );">@szonár</a>: <br />
Arról a Juscsenkó elnökről beszélsz, aki EU és NATO tagságot akart Ukraknának, majd "valakik" 3000-szeres adag méreggel "kezelték meg". Terven felül túlélte, majd bizpnyára a "palotájában" kurálta magát.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21892578
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T12:17:36+01:00
2014-03-13T12:17:36+01:00
bulista
http://blog.hu/user/159702
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21892140" class="reply_nick_211410" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21892140 );">@szonár</a>: Erre sajnos nem tudok válaszolni, de ha az Eke TV útmutatásainak megfelelően hamarosan visszafoglaljuk Kárpát-alját, (és ezáltal nem csak Széles, hanem tágas is lesz a tér) akkor a fenti adón alighanem élő tudósítás is látható lesz erről az ojjektumról.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21892140
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T11:21:00+01:00
2014-03-13T11:21:00+01:00
szonár
http://blog.hu/user/211410
Szívesen látnék fotókat Juscsenkó korábbi elnök pazar Kárpátokbéli villájáról is. Hol elérhető?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21892098
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T11:15:46+01:00
2014-03-13T11:15:46+01:00
bulista
http://blog.hu/user/159702
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21891780" class="reply_nick_105683" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21891780 );">@turulpina</a>: Aztán milyen hazát tudna elárulni egy "hazátlan bitang"???
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21892046
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T11:08:32+01:00
2014-03-13T11:08:32+01:00
Kara kán
http://blog.hu/user/62752
Ezzel az arany WC-kefével már tele van a tököm.<br />
<br />
Komolyan mondom, fogom az úgy sem használt aranygyűrűm (15k ft-ba került valamikor), és aranyfüsttel bevonom az egész lakást, hogy én is dúsgazdagnak látszódjak. Az tökmindegy, hogy alig tudom fizetni a rezsit (a csökkentettet).<br />
<br />
A másik: ennek a mocsok emberiségnek el kellene már döntenie, hogy mi a menő.<br />
<br />
Mert ugye, a hozzám hasonló csórókat lenézik, a kutya sem szavazna ilyen ágrólszakadtra most április 6-án, sőt még az ajánlásokat sem tudtam volna összegyűjteni, pedig az eszem és intelligenciám miatt (!) én tényleg megérdemelnék egy parlamenti széket, de hiába, no, a nép, az istenadta nép, nem a szegénységre (meg esetleg a böcsületességre) bukik. Oszt, amikor szembesül a pőre valósággal, olyan tágra nyitja a szömeit, mint Csiccsolina, amikor befogad valamit.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891850
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T10:37:06+01:00
2014-03-13T10:37:06+01:00
randomuser1
http://blog.hu/user/51538
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21891733" class="reply_nick_392910" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21891733 );">@b@szus</a>: nekik minek?<br />
hülyék élnek munkabérből :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891780
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T10:26:38+01:00
2014-03-13T10:26:38+01:00
turulpina
http://blog.hu/user/105683
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21891531" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21891531 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: csak így tovább, lefety-lefety, hazaáruló férge.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891733
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T10:20:11+01:00
2014-03-13T10:20:11+01:00
b@szus
http://blog.hu/user/392910
Nem kell aggódni itt már négy éve kiderült, hogy hazaárulók kerültek hatalomra.<br />
<br />
Az első húzásuk volt kétszer is bemondani a médiába, hogy államcsőd van. Majd mikor elgyengült a forint szépen beültek a short poziciókba utána gyorsan megcsinálták a maguknak a 16% adókulcsot.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891725
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T10:18:30+01:00
2014-03-13T10:18:30+01:00
randomuser1
http://blog.hu/user/51538
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21891256" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21891256 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: maksz, örömmel jelenthetem, a kéccáz eves belviszányban perpill épp nem a te szlavofil haverjaid állnak nyerésre hanem a nyugatosítók :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891651
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T10:06:47+01:00
2014-03-13T10:06:47+01:00
randomuser1
http://blog.hu/user/51538
ebben az a jó, h most a mérhetetlen luxust valahogy köll pótolja az új brancs.<br />
éjt nappallá téve fognak túlórázni a melóba, már érzem :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891531
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T09:44:04+01:00
2014-03-13T09:44:04+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21891509" class="reply_nick_105683" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21891509 );">@turulpina</a>: <br />
<br />
Segítség, itt az orosz veszedelem, támadnak az ázsiai hordák!!!
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891509
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T09:40:34+01:00
2014-03-13T09:40:34+01:00
turulpina
http://blog.hu/user/105683
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21891256" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21891256 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: nyald csak az orosz segget, hontalan szarember.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21891256
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T08:52:48+01:00
2014-03-13T08:52:48+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
Olcsó fasiszta propaganda, semmi egyéb.<br />
<br />
A következő részben azt láthatjuk majd, hogy Janukovics aranyos kismacskáékat kínoz, miközben az orosz himnuszt énekli, majd macskavéres kézzel átutal 10 milliárd eurót fia svájci számlájára.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21890984
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-13T07:42:33+01:00
2014-03-13T07:42:33+01:00
A gazdagréti Magnum
http://blog.hu/user/855646
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21890430" class="reply_nick_192930" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21890430 );">@Rezsicsökkentő Hapcibenő</a>: <br />
<br />
Pedig Ginatól ez még egy ütősebb hsz volt. Legendásan ostoba.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21890430
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T23:20:47+01:00
2014-03-12T23:20:47+01:00
Szűtté mamá? Szűjjé!
http://blog.hu/user/192930
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21890042" class="reply_nick_77534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21890042 );">@HgGina</a>: Gondolod, hogy az otthagyott értékek mellett kínai műanyagszobrokat mentett volna ki. És még te szólod le a post íróját? Ehh, mi a francnak szólsz hozzá, ha ennyire futja?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21890417
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-12T23:18:45+01:00
2014-03-12T23:18:45+01:00
zsrebij
http://blog.hu/user/699948
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21834534" class="reply_nick_5118" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21834534 );">@Cirfandlia</a>: Az újságírók egyre gyorsabban, kapkodva, felületesen írják a cikkeket. Így aztán szaporodnak a hibák, a pontatlanságok a számok (milló - milliárd), a megfogalmazások ("gyalogosok" a sakkjátszmában), a nyelvtan és a helyesírás területén. A cikkeket korrigáló olvasószerkesztők pedig talán már nincsenek is, vagy nagyon kevesen vannak, a szerkesztőségek sajnálják a pénzt erre a munkára.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21890304
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T23:02:39+01:00
2014-03-12T23:02:39+01:00
wrstjnethn
http://blog.hu/user/409388
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics?fullcommentlist=1#c21890042" class="reply_nick_77534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21890042 );">@HgGina</a>: Nem azt írta, hogy értékesnek látszó, hanem értékesnek tűnő. A különbség az, hogy látni tényleg nem látni őket, de épp attól tűnnek értékesnek, hogy menekítik őket. :) Kicsit nyakatekert, tudom.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21890184
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T22:44:35+01:00
2014-03-12T22:44:35+01:00
rejtett kamera
http://blog.hu/user/853526
"Ezek lehetnek éppúgy arany színűre fújt kínai műanyagszobrok."<br />
<br />
Ja, mentenék is őket ilyen sebbel-lobbal.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21890042
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T22:28:17+01:00
2014-03-12T22:28:17+01:00
HgGina
http://blog.hu/user/77534
"elég értékesnek tűnő tárgyakat pakol ki"<br />
Na aztán kinek tűnik értékesnek ilyen képminőség mellett? Ezek lehetnek éppúgy arany színűre fújt kínai műanyagszobrok. Hatásvadász hülye duma.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21889822
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T22:04:00+01:00
2014-03-12T22:04:00+01:00
Gera
http://blog.hu/user/14310
A budikefe nyilván csak aranyozott volt :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21889781
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T21:56:29+01:00
2014-03-12T21:56:29+01:00
kcsortuleninrogyilszja (törölt)
http://blog.hu/user/565466
Ennél a mocsokhalmaznál is az a dühítő, hogy szénné lopta magát az ország állampolgárai kárára és még van pofája öntelten és habzó szájjal magyarázni, hogy ő a legitim elnök.<br />
A legitimitását mindegyik elveszti azzal, hogy ilyen egy kizsákmányoló, tolvaj gerinctelen kis élősködővé válik és ezt teszi az országgal, ezt teszi a választóival, akik bizalmat szavaztak neki. <br />
<br />
Jellemtelen, gerinctelen hatalommániás senki.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21889628
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T21:31:55+01:00
2014-03-12T21:31:55+01:00
futobolond a kozeleti paranoiás
http://blog.hu/user/837881
A mi kedves vezetőnk miként fogja a stadionkát bepakolni?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/12/igy_menekitette_ertekeit_janukovics/full_commentlist/1#c21889602
Válasz erre: Így menekítette értékeit Janukovics
2014-03-12T21:28:21+01:00
2014-03-12T21:28:21+01:00
OkoskaTo:rp
http://blog.hu/user/40297
A Cinege utcából vajon mikor lesznek ilyen felvételek?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21842204
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-06T11:32:48+01:00
2014-03-06T11:32:48+01:00
stoppos76
http://blog.hu/user/36473
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21834912" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21834912 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: Hun vagy birkuci?<br />
<br />
Az orosz parlament közben egy olyan törvénymódosítást készít elő, ami az „az újságírók oroszellenes cikkeit“ államellenes bűncselekménynek minősítené – írta éppen szerda este az Izvesztyija az orosz kormánypárt egyik képviselőjére hivatkozva.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21840837
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-06T08:10:33+01:00
2014-03-06T08:10:33+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21840275" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21840275 );">@Moin Moin</a>: <br />
<br />
Egy adott politikai rendszer akkor működik, ha megvan a háttere. A liberális demokrácia nyugat-európai találmány, s a nyugat-európai hagyományon alapszik. Máshol karikatúraszerűen működget, jellemzően iszonyú eredménnyel. <br />
<br />
Persze be lehetne vezetni erőszakkal Norvégiában is iszlám államot. S ugyanúgy nem működne.<br />
<br />
Oroszországban a liberális demokráciát kipróbálták Jelcin alatt. Az eredménye:<br />
- maffiák kezdték uralni az országot,<br />
- egyesek milliárdokat loptak, majd oligarchákká válva a zsebükbe tették az államot,<br />
- a lakosság nagy része ázsiai szintű szegénységbe süllyedt,<br />
- a nyugat meg profitált ebből erősen, hiszen az orosz oda vitte ki a pénzét.<br />
<br />
Szerinted ez egy átlagorosznak jó?<br />
<br />
Vagy szerinted az átlagember úgy gondolkodik "nekem akkor is x rendszer kell, ha az nem működik, mert elvontan és elméletileg az jobb"? Nem, az átlagember azt akarja, ami az ő érdekeinek jobb. Ilyen egyszerű ez. Ezért nyer meg Putyin MINDEN választást könnyedén.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21840483
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-06T02:13:03+01:00
2014-03-06T02:13:03+01:00
GERI87
http://blog.hu/user/282420
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21835995" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835995 );">@Moin Moin</a>: <br />
<br />
"elég a csehekre, szlovénekre gondolni, vagy épp a szintén szláv eredetű és nagyon is „poroszos” poroszokra!)"<br />
<br />
legalább utána néztél volna, mert csak ismétled a hülyeséget.<br />
-se nem szláv, se nem utódai, leszármazottai annak!<br />
-semmi köze a német poroszoknak (a néven és területen kívül) a balti törzshöz!
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21840479
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-06T02:09:14+01:00
2014-03-06T02:09:14+01:00
GERI87
http://blog.hu/user/282420
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21840478" class="reply_nick_282420" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21840478 );">@GERI87</a>: <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://hu.wikipedia.org/wiki/Poroszok">hu.wikipedia.org/wiki/Poroszok</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://en.wikipedia.org/wiki/File:Baltic_Tribes_c_1200.svg">en.wikipedia.org/wiki/File:Baltic_Tribes_c_1200.svg</a>
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21840478
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-06T02:04:20+01:00
2014-03-06T02:04:20+01:00
GERI87
http://blog.hu/user/282420
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21835995" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835995 );">@Moin Moin</a>: <br />
<br />
"sosem volt „ősi lengyel”. Ha már, akkor inkább tartozott a Litván fejedelemséghez"<br />
<br />
Nem, nem. balti törzsek éltek ott akkor mikor Lengyelország még valóban nyugatabbra volt és szlávok laktak az Oderáig, Elbáig....<br />
<br />
De Litváni nemigazán volt...főleg hogy a lovagrend a lengyelektől kapta bázisul a környéket, a pogányok pl litvánok elleni harchoz...<br />
<br />
"akkor is poroszok (egy később elnémetesedett szláv nép) voltak"<br />
<br />
balti, nem szláv.<br />
<br />
"de bizony, léteznek, csak már németül beszélnek."<br />
<br />
Az ősi (balti)porosz nép kihalt, asszimilálódott a német telepesek közé, vagy elpusztultak a harcokban!<br />
<br />
Az oda vándorolt német lakosok ill. Poroszország lakói valóban tőlük kapták a nevüket, de kontinuitás kettőjük közt nincs!<br />
<br />
A porosz egy német népcsoport (volt), hogy ma (Poroszország híján) mennyire erős vagy egyáltalán létező identitás a porosz (mint pl a bajor) azt nem tudom, de sejtésem szerint az öregeken kívül már nem élő dolog....mivel az oderától keletre német már alig van, attól nyugatra meg a volt NKD-ban a közelebbi "Ossi" identitás lelhető még fel...ami nem csak a porosz szállásterülettel azonos (szászok), és ne felejtsük el azt sem hogy maga a Porosz állam is változatos területű, hódító állam volt, számtalan apró exklávéval, eltérő régióból állt össze pl Pfalz.<br />
<br />
"nem mentség arra,"<br />
<br />
Nem is mondtam ilyet.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21840275
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T23:46:35+01:00
2014-03-05T23:46:35+01:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21839464" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21839464 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: <br />
<br />
Azok az oligarchák, akik Putyin gazdasági hátországát alkotják, összességében nem kapnak kevesebbet a majdnem háromszorosára emelkedett olaj- és gázexport-bevételekből, mint a korábbi részesedésük volt - sőt: pl. a Gazprom a többszörösére növelte a bevételeit. Putyin csupán annyit tett Jelcinhez képest, hogy - kihasználva a KGB-s kapcsolati hálóját - egységesítette az oligarchátus, akképpen, hogy a régi-új r endet el nem fogadókat (legalább is gazdasági téren) "likvidáltatta" az államhatalmi mechanizmusokkal. A népnek juttatott megnövelt ellátás csupán a hatalma - és a mögötte álló, tulajdonképpen régi, pártállami eredetű és szemléletmódú - elit hatalmának stabilizálását szolgáló taktikai eszköz volt. Az pedig, hogy az oroszok inkább követik az őket "jóllakató" cáratyuskát, mintsem a számukra teljességgel ismeretlen liberalizmust-demokráciát és (polgári)kapitalizmust, nem meglepő és nem azért van, mert Putyin olyan kiváló lenne: ez a bizánci hagyomány. ...Persze megértem, hogy ez a te hagyományod is és hogy közel áll a szívedhez: hiszen te is csak egy ortodox szláv vagy, aki ráadásul minden valószínűség szerint egy túlkompenzált látens homoszexuális és egyébként is identitászavaros csávó vagy.:-) De mindez belőlünk, magabiztos, hosszú távon is sikeres és legalább 3000 éve demokrata germánokból bizony minimum felcsóválást vált ki!:-)))))
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21839469
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T21:39:11+01:00
2014-03-05T21:39:11+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21838379" class="reply_nick_155588" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21838379 );">@szmoker (Homo Trollicus)</a>: <br />
<br />
Felmérésed nem reprezentatív.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21839464
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T21:38:09+01:00
2014-03-05T21:38:09+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21839326" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21839326 );">@Moin Moin</a>:<br />
<br />
Népszerű elmélet ez, de nem igaz.<br />
<br />
Jelcin liberális demokrata rendszere alatt Ugyanez a többlet mind az oligarchák külföldi számlára ment volna, az átlagorosz semmit sem érzett meg volna belőle. Putyin érdeme, hogy ez már nem így meg. Ma az átlagorosz 4-5-ször jobban él, mint Jelcin alatt.<br />
<br />
Ezért a liberális nyugatpárti erők támogatása alig 10-15 %. Ennél a kommunisták is népszerűbbek.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21839405
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T21:31:30+01:00
2014-03-05T21:31:30+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21838353" class="reply_nick_155588" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21838353 );">@szmoker (Homo Trollicus)</a>: <br />
<br />
Ezek valóban pozitívumok, de én az életszínvonal emelkedésére utaltam.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21839326
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T21:20:44+01:00
2014-03-05T21:20:44+01:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21838096" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21838096 );">@maxval a gondolkodó birca</a>:<br />
<br />
Nem Putyin eredménye, hogy "drasztikusan" növekedhetett az orosz életszínvonal. hanem a 2005-től drasztikusan megemelkedett olaj- és földgáz-áraknak, ld. itt: <a rel="nofollow" href="http://de.statista.com/statistik/daten/studie/810/umfrage/rohoelpreisentwicklung-opec-seit-1960/">de.statista.com/statistik/daten/studie/810/umfrage/rohoelpreisentwicklung-opec-seit-1960/</a><br />
<br />
Enélkül Putyin is ott tartana, mint előtte Gorbacsov, vagy Jelcin: a szemétdombon. És most, hogy immár nem tudja tartani a tőle egy évtized alatt megszokott tempót az orosz életszínvonal emelésében és a gazdaság sem képes úgy növekedni, mint előtte, immár kibuktak a putyini rendszer alapvető, strukturális gyengeségei: a hatékonytalan és nem innovatív gazdaság. Márpedig hatékonyság és innováció nélkül nem lehet tartósan világpiaci és világhatalmi pozíciókat megtartani - hiszen az ipari-technológiai forradalom óta mindig azok a társadalmak domináltak, amelyek a technológiákban jártak élen, nem pedig az alapanyag-, vagy épp energiahordozó-termelők. Ez utóbbi készletek sokat segíthetnek egy gazdaságon, de ha a társadalom nem dinamikus, nem innovatív és nem is teljesítményalapú, akkor önmagukban az energiahordozók és nyersanyagkincsek nem garantálják a világhatalmi státuszt.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21838498
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T20:47:57+01:00
2014-03-05T20:47:57+01:00
Occam beretvája
http://blog.hu/user/526407
Nem estél még a látszatának a látszatába sem.<br />
Én sem osztok pl.hímzet sábeszdeklit mert nincs itthon egy deka sem.<br />
Így hát akinek valamije nincs, azt nem tudja megosztani másokkal:-)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21838379
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T20:31:46+01:00
2014-03-05T20:31:46+01:00
szmoker (Homo Trollicus)
http://blog.hu/user/155588
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21838096" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21838096 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: 40% az valami régi statisztika lehet, kb. 100 emberből egyet ismerek akinek még mindig Viktor-oltár van a nappaliban.<br />
De ő fundamentalista keresztyén / orbánista, úgyhogy nem tényező :)<br />
<br />
Az tény, hogy nincs komolyan vehető ellenpólusa, mert a többi söpredék még nálánál is hitványabb.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21838353
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T20:28:53+01:00
2014-03-05T20:28:53+01:00
szmoker (Homo Trollicus)
http://blog.hu/user/155588
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21838096" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21838096 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: kezet fogott Putyinnal, és aláírta a paksi bővítést amikor Vlado halkan megjegyezte hogy hát aprócska barátom, mi nagyon meg szeretnénk építeni azt a bigyót.<br />
Mi ez, ha nem eredmény?! :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21838333
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T20:25:56+01:00
2014-03-05T20:25:56+01:00
szmoker (Homo Trollicus)
http://blog.hu/user/155588
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21834534" class="reply_nick_5118" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21834534 );">@Cirfandlia</a>: a csótány is ember. Lehet hogy őket is beleszámolták :)<br />
<br />
BTW ez ám a demokrácia, szabad sajtóban elmondhatta a véleményét, és él.<br />
Pedig le is lőhették volna, ugye.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21838096
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T19:49:59+01:00
2014-03-05T19:49:59+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21838013" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21838013 );">@Moin Moin</a>: <br />
<br />
Mo-n csak 40 % Orbán-párti.<br />
<br />
Oroszországban Putyin komoly eredmlnyekett tudott felmutatni, az életszínvonal az utóbbi 15 évben drasztikusan emelkedett. Míg Orbán csak azért nyer, mert az ellenzéke idióta, egyébként Orbán szinte semmilyen eredményt nem tud felmutatni.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21838013
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T19:37:02+01:00
2014-03-05T19:37:02+01:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21837995" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21837995 );">@maxval a gondolkodó birca</a>:<br />
<br />
A politikailag aktív magyarok többsége pedig Orbán-párti...<br />
<br />
Hát igen: vannak ön- és közveszélyes, reménytelen népek!:-)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21838000
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T19:35:03+01:00
2014-03-05T19:35:03+01:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21836687" class="reply_nick_854835" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836687 );">@Lucky Larry SiIverstein</a>: <br />
<br />
Aba wrum sags'tu mi imma "Jude!!!!!"? Kons'tu ned seh'n, oda les'n? Bisch tu v'ruckt - oa Graddla???
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21837995
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T19:34:08+01:00
2014-03-05T19:34:08+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21837972" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21837972 );">@Moin Moin</a>: <br />
<br />
Az oroszok 60 %-a Putyin-párti. S ezt most növekedni fog az ukrán helyzet miatt.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21837972
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T19:29:31+01:00
2014-03-05T19:29:31+01:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21836634" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836634 );">@maxval a gondolkodó birca</a>:<br />
<br />
Háttt.. Ha neked Olaszország és Oroszország között nem tűnik fel a különbség, akkor javallom, fordulj szakemberhez - hátha van még számodra segítség!<br />
<br />
A "bella Italia" és "szent Oroszország" között sok más mellett az is a különbség, hogy az előbbiben vezető pozícióba került hatalommániás pszichopatákat (Nero, Caligula, Berlusconi, stb.) - az adott kor szokásai szerinti módszerrel - néhány év alatt ad acta szokás tenni. Putyin viszont él-virul és szabadon tesz, amit csak akar.:-)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21837754
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T18:49:32+01:00
2014-03-05T18:49:32+01:00
Nash vs. Keynes
http://blog.hu/user/36679
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21837462" class="reply_nick_278453" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21837462 );">@Szúnyog</a>: Nem szeretnék abba a látszatba esni, hogy észt osztok, de nem náluk orosz a komplett lakosság úgy harmada? Főleg a városokban.<br />
Valamiért az a sanda gyanúm ott sokkal nagyobb az orosz befolyás mint mondjuk a mi kis szimpla atompárti "putyinbérenc" országunkban.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21837462
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T18:01:51+01:00
2014-03-05T18:01:51+01:00
Szúnyog
http://blog.hu/user/278453
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21837295" class="reply_nick_36679" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21837295 );">@Nash vs. Keynes</a>: Ja csak, nem észt-orosz viszonylatban. Az eléggé "speciális" viszony.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21837295
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T17:36:25+01:00
2014-03-05T17:36:25+01:00
Nash vs. Keynes
http://blog.hu/user/36679
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21837189" class="reply_nick_278453" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21837189 );">@Szúnyog</a>: Olvass történelmet, volt már rá példa. Nem kell hogy feltétlenül ő is az legyen elég ha valamelyik bizalmasa az. Mucuska.. :)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21837189
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T17:18:26+01:00
2014-03-05T17:18:26+01:00
Szúnyog
http://blog.hu/user/278453
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21836841" class="reply_nick_36679" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836841 );">@Nash vs. Keynes</a>: Biztosan orosz, vagy ukrán ügynök az észt külügyminiszter. Okosat szóltál, leülhetsz.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836883
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T16:36:25+01:00
2014-03-05T16:36:25+01:00
HaCS
http://blog.hu/user/76178
"Az internetes hozzászólásokat, de akár a szokásosan bravúrosan teljesítő külpolitikai újságírás termékeit is elnézve könnyen kialakulhat a laikus érdeklődőben az a kép, hogy Ukrajnában szélsőjobboldali huligánok kergették el Janukovicsot, ők irányítják az azóta elkezdődött kormányalakítási folyamatokat, illetve fenyegetik a kisebbségeket. Nos, a helyzet korántsem ilyen egyszerű, sőt, az ukrajnai zsidó közösségek képviselői pont nem belföldről számítanak a fenyegetésekre."<br />
<br />
Nem tudom feltűnt-e a blog szerzőjének, hogy a jelen incidens nem a zsidóságról szól!<br />
<br />
Talán egy orosz-ukrán konfliktusban meghatározóbb lehet az orosz kisebbség véleménye, helyzete nemde?<br />
<br />
Azért, mert épp a zsidók nem félnek, attól még az új ukrán kormányban előfordulhatnak szélsőséges nacionalista, rasszista alakok, és ettől az ő nézeteik nem fognak változni.<br />
<br />
Nem értem már megint miért kellett a zsidókat ebbe is belekeverni!
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836841
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T16:30:39+01:00
2014-03-05T16:30:39+01:00
Nash vs. Keynes
http://blog.hu/user/36679
Az észt muki, vagy akik tájékoztatták simán lehet orosz vagy ukrán ügynök. Ettől függetlenül elég szar ügy, hogy eleve elutasították a vizsgálatot a tüntetők.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21836687
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T16:10:34+01:00
2014-03-05T16:10:34+01:00
Lucky Larry SiIverstein
http://blog.hu/user/854835
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21835507" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835507 );">@Moin Moin</a>: zsidó!!!!! ez jól esett
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21836634
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T16:02:08+01:00
2014-03-05T16:02:08+01:00
maxval a gondolkodó birca
http://blog.hu/user/850047
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21835431" class="reply_nick_32358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835431 );">@kissiú</a>: <a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21835410" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835410 );">@Moin Moin</a>: <br />
<br />
Olaszországban is öltek meg újságírókat, tehát ott nincs sajtószabadság?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836594
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:54:36+01:00
2014-03-05T15:54:36+01:00
♔bаtyu♔
http://blog.hu/user/805938
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21836469" class="reply_nick_66405" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836469 );">@komplikato</a>: Putyin épp a minap nyomott oda másfélmillió dollárt Aushwitznak. És elhiheted, neki aztán egyáltalán nem kell kompenzálnia. <br />
<br />
Azzal együtt érdekes, hogy a ballibsik jobban aggodnak az ukrán zsidókért mint a magyarokért.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836538
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:47:50+01:00
2014-03-05T15:47:50+01:00
♔bаtyu♔
http://blog.hu/user/805938
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21836513" class="reply_nick_66405" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836513 );">@komplikato</a>: Ami elég baj, mert az egész balhé azután tört ki, hogy Putyin bejelentette kölcsönét. <br />
<br />
Azaz egészen biztosan nem Putyin állt mögötte. <br />
<br />
A Krímet eleve egy Moszkvai oligarcha irányítja, így másik felvetésed sem állja meg a helyét.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836513
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:44:53+01:00
2014-03-05T15:44:53+01:00
komplikato
http://blog.hu/user/66405
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21836132" class="reply_nick_851573" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836132 );">@Blikknépe</a>: Érdekes, mert ha megvakarjuk kinek ált érdekébe a jelenlegi káosz és Janukovics seggberúgása, akkor nálam Putyin esélyesebbnek jön ki, mivel ha minden marad a régiben és/vagy befürdik a lázadás, akkor ő meg a haverok nem lenne a Krímben. Márpedig stratégiai okokból és gazdasági nyomás miatt erre igényük volt mint egy falat kenyérre. Ráadásul még a vérfürdő előtt írta egy orosz srác, hogy elfogják foglalni és az orosz lakosság védelmére hivatkozva. Tehát nem kellett hozzá nagy látnoknak lenni.<br />
Az is érdekes, hogy Janukovicsnak belengettek a ruszkik 2 milliárd "gyorssegélyt" ha lerendezi a tüntetőket, erre másnap kitört a vérfürdő ...
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836498
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:42:42+01:00
2014-03-05T15:42:42+01:00
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!
http://blog.hu/user/14011
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21836469" class="reply_nick_66405" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836469 );">@komplikato</a>: Azért na. Orosz nácik! Milyen szép is ez! Ki gondolta volna? Csak nemzetközivé válik a világ, ahogy annó énekeltük mint kis úttörők... :D
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836469
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:39:40+01:00
2014-03-05T15:39:40+01:00
komplikato
http://blog.hu/user/66405
Nem értem ez mitől újdonság? A ruszkik hirdetésben kerestek "hazafiakat" ukrajnai turistaútra. Ezek jó része akkora náci, hogy még Hitlerék is fejet hajtanának nekik. Nem beszélve arról a jó képességű náci motorosbandáról, ami Putyin szívének szottya is. Vagy ott van a Harkov/Harkiv közigazgatására orosz zászlót kitűző moszvai kölyök, akiről olyan szép náci német egyenruhás képek vannak a saját közösségi adatlapján ...<br />
<br />
Ezért vicces amikor a magyar nácik itt anyáznak az ukrán nácik miatt és kussolnak az orosz nácikról ... :D
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836368
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:26:28+01:00
2014-03-05T15:26:28+01:00
♔bаtyu♔
http://blog.hu/user/805938
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21835225" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835225 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: Igen, iszonyú életszerű. <br />
<br />
De amúgy is hogy gondolod, hogyan félhet egy zsidó a forradalmároktól, akik megdöntötték a diktátor Janukovics hatalmát. (És ezt nagyon legítimnek is tartják, ami nem lenne probléma, a probléma az, hogy ezt mi elismerjük).
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836345
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:23:23+01:00
2014-03-05T15:23:23+01:00
♔bаtyu♔
http://blog.hu/user/805938
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21835718" class="reply_nick_593489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835718 );">@csak egy néző</a>: Érdekes, én annak a magadfajta nácizókat tartom ennek.<br />
<br />
Hiába, minden relatív.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836335
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T15:21:46+01:00
2014-03-05T15:21:46+01:00
♔bаtyu♔
http://blog.hu/user/805938
Minden tiszteletem az ukrán zsidóké, de a magyarok érdekelnek. <br />
<br />
Kezd bebizonyosodni, hogy USA által pénzelt provokátorok csinálták a balhét.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21836229
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T15:04:50+01:00
2014-03-05T15:04:50+01:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21836084" class="reply_nick_851573" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836084 );">@Blikknépe</a>: <br />
<br />
Ez a hír nem a kérdés lényegéről szól. Itt nem az a kérdés, hogy melyik ukrán hatalmi (maffia-)csoport a "demokratább", vagy hogy "melyiknek van igaza". Az igazi kérdés - és: probléma - Oroszország viselkedése az adott helyzetben.<br />
<br />
...Abban a helyzetben, amelyet vélhetőleg ő maga teremtett meg - ui. ne hidd el már, hogy az ukránok véletlenül és minden szervezett előzmény nélkül éppen most kezdtek "forradalmárkodni"! Dehogy: ezt megszervezte Oroszország - mert (több szempontból is) elérkezettnek látta az időt, egyrészt, hogy belpolitikai téren kompenzálja valamivel a romló gazdasági kilátásokat, másrészt, mert érezték, hogy Janukovics és garnitúrája immár nem lesz sokáig alkalmas az orosz érdekek hatékony képviseletére. És az a legokosabb, hogy ha már mindenképp váltás lesz, akkor te magad szervezd meg azt - az "ellenzékkel" együtt!:-)<br />
<br />
Régi politikai eszköz ez - Magyarországon is ez történt 1988-89-ben. (És: ez történik most is Fidesz és MSZP relációjában…)<br />
<br />
Egyébként az észt külügyminiszter nem „Oroszország mellett” áll, hanem csupán a „forradalom” megszervezettségére és annak „hátsó felépítettségére” utal. (Oroszország amúgy sosem vitatta ebben az ügyben azt, hogy a Berkut lőtt-e, vagy sem.)
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836159
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T14:56:28+01:00
2014-03-05T14:56:28+01:00
csak egy néző
http://blog.hu/user/593489
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21836040" class="reply_nick_14011" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836040 );">@dr. Kóser Malac (a legnagyobb demokrata)!</a>: <br />
"A vicces az egészben az, hogy egy "anticionista" tüntetés követeli azt, amit a cionisták javasolnak, hogy a zsidók "távozzanak" Izraelbe. A műveletlenség sikolya ez a felhívás. A szerk."<br />
<a rel="nofollow" href="http://infopoly.info/h-2014/tag/tuntetes/">infopoly.info/h-2014/tag/tuntetes/</a>
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836135
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T14:54:21+01:00
2014-03-05T14:54:21+01:00
wallenberg8805 (törölt)
http://blog.hu/user/849788
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21835718" class="reply_nick_593489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835718 );">@csak egy néző</a>:<br />
<br />
Miért rossz az aki anticionista? Az egy demokratikus álláspont mindenhol a fejlett nyugati világban.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836132
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T14:53:52+01:00
2014-03-05T14:53:52+01:00
Blikknépe (törölt)
http://blog.hu/user/851573
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=ZEgJ0oo3OA8#t=68">www.youtube.com/watch?v=ZEgJ0oo3OA8#t=68</a><br />
<br />
hát ennyi a sztori<br />
<br />
a puccsisták amerikai pénzből, amerikai érdekekért észt orvlövészeket béreltek, amikor a tüntetősdi már 3 hónap alatt sem ért el semmit, és az ukránok leszarták az egészet. amerikának vér kellett, hát pár orvlövésszel lelövettek pár tünetőt és pár rendőrt, hogy felszítsák az indulatokat, és káoszba borítsák kijevet és az országot.<br />
<br />
erről tanúskodik a Nuland-Pyatt, és ez a beszélgetés is.<br />
<br />
az USA-t kellene végre elszigetelnie az egész világnak. mit tennének? mindenkit lerohannak?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21836084
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T14:47:27+01:00
2014-03-05T14:47:27+01:00
Blikknépe (törölt)
http://blog.hu/user/851573
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21836055" class="reply_nick_725067" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21836055 );">@Moin Moin</a>: <a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=ZEgJ0oo3OA8#t=68">www.youtube.com/watch?v=ZEgJ0oo3OA8#t=68</a><br />
<br />
nesztek...<br />
tisztességes európai ember az ukrán kérdésben oroszország mellett áll.<br />
az EU-nak függetlenednie kell az USA-tól, különben megint háborúba sodornak minket.
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836062
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T14:44:27+01:00
2014-03-05T14:44:27+01:00
Szúnyog
http://blog.hu/user/278453
Jé, elhangzott politikus szájából, amit sokan tudtunk már akkor is, amikor az efféle blogok mért gyilkos rendőrökről cikkeztek.<br />
<br />
"Egyre inkább nyilvánvaló, hogy az orvlövészek mögött nem Janukovics állt, hanem valaki az új koalícióból." – mondta Catherine Ashtonnak az észt külügyminszter annak a telefonbeszélgetésnek a során, amelyet a még Janukovicshoz hű erők hallgattak le. Urmas Paet szerint különösen aggasztó, hogy az akkor már hatalomra készülő ellenzék jelezte, hogy ebben az ügyben nem kívánnak vizsgálódni. "Érdekes, folytassa" – mondta az EU kül és biztonságpolitikai főbiztosa. Paet arról is beszámolt, hogy a tüntetésen nagy elismerést szerzett Olga Bogomolec főorvos olyan bizonyítékokat mutatott be, amelyek igazolták, hogy a rendőröket és a tüntetőket ugyanolyan fegyverekkel lőtték le, vélhetően ugyanazok az emberek."
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban/full_commentlist/1#c21836055
Válasz erre: Putyint ekézte a lakájmédiában
2014-03-05T14:43:23+01:00
2014-03-05T14:43:23+01:00
Moin Moin
http://blog.hu/user/725067
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/putyint_ekezte_a_lakajmediaban?fullcommentlist=1#c21835881" class="reply_nick_851573" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835881 );">@Blikknépe</a>:<br />
<br />
Nem "elnyerték": elrabolták & szétbaszták - így pontos!:-) És erre az sem mentség, amit előzőleg a "dicső német hadsereg" (tudod: akiknek ún. "becsületnapokat" szokás Budapesten tartani-engedélyezni...) művel oroszföldön és az oroszokkal...<br />
<br />
Egy adott terület elfoglalására ugyan az sem mentség és nem is (utólagos) jogalap, ha az elfoglaló az adott területet sikeresebbé, élhetőbbé teszi, mint előtte volt - de ez legalább valamiféle utólagos értelmét adhatja a dolognak. (Mint pl. Szilézia poroszok általi meghódítása esetében történt.), de ami az orosszá és lengyellé tett Kelet-Poroszországgal történt, az még ezzel sem igazolható...
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836040
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T14:41:14+01:00
2014-03-05T14:41:14+01:00
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!
http://blog.hu/user/14011
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21835718" class="reply_nick_593489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21835718 );">@csak egy néző</a>: Anti-cionista = genya csőcselék?<br />
Szóval, Te pl. cionista vagy?
https://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok/full_commentlist/1#c21836031
Válasz erre: Nem a hazai neonáciktól félnek az ukrán zsidók
2014-03-05T14:39:23+01:00
2014-03-05T14:39:23+01:00
bgp
http://blog.hu/user/165598
<a href="http://kulugyer.blog.hu/2014/03/04/nem_a_hazai_neonaciktol_felnek_az_ukran_zsidok?fullcommentlist=1#c21834930" class="reply_nick_850047" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21834930 );">@maxval a gondolkodó birca</a>: jól látod, birka.<br />
A zsidók már csak ilyen ravasz népek, attól félnek, aki bántja őket :)